Scorini Caffe Punto - це міні-магазинчик, що поєднує в собі фірмову точку з продажу кави і чаю Scorini та повноцінний еспрессо-бар. Scorini - виробник натуральної кави та чаю, торговельна марка якого була взята за основу концепції Scorini Caffe Punto. Така мережа на сьогодні розвивається лише в Україні. Фактично почавши роботу на українському ринку з жовтня цього року, компанія Scorini Ukraine відкрила вже 20 жовтня першу власну торговельну точку в місті Миколаєві в ТЦ "Амстор". На черзі протягом декількох тижнів - перші франчайзингові точки: одна в Херсоні і одна в Одесі. До кінця цього року компанія планує відкрити ще 7-8 франчайзингових Scorini Caffe Punto.
"Ми плануємо активно розвивати напрям Scorini Caffe Punto і за декілька років довести кількість точок нашої мережі у всіх регіонах нашої країни до цифри 300", - поділився планами компанії правоволоділець концепції Scorini Caffe Punto Костянтин Корольков.
У зв'язку з тим, що компанія лише почала працювати на українському ринку, для потенційних франчайзі сума необхідних для запуску точки інвестицій встановлена на рівні $5.000. Очікується, що з наступного року ця цифра збільшиться як мінімум удвічі. Паушальний внесок і роялті в системі відсутні, франчайзі купує готову торговельної точку "під ключ" у компанії і надалі використовує в своїй діяльності лише продукцію Scorini. Термін окупності такої точки - 5-6 місяців.
Розташовуватися Scorini Caffe Punto повинні в місцях з хорошим потоком людей: торговельні і бізнесові центри, великі магазини і супермаркети, університети. Компанія розглядає для відкриттів також міста з населенням від 50 тис. жителів.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...