Центр громадського харчування НЯМ-НЯМ – це своєрідний симбіоз кафе і магазину. На сьогоднішній день компанія займається доставкою обідів – їжі та напоїв, організацією різноманітних видів спільного харчування групи людей – банкетів, фуршетів, пікніків, кофі-брейків тощо, а також стаціонарною торгівлею безпосередньо у форматі магазина НЯМ-НЯМ і виїзною.
Зараз працюють три франчайзингових центри громадського харчування в Києві, найближчого місяця ще один відкриється також в одному з районів столиці. Окрім подальшого розвитку в Києві, компанія налаштована на вихід в регіони, зараз вже ведуться переговори про відкриття в Дніпропетровську й інших містах країни. "Для нас пріоритетними в першу чергу є обласні центри, проте, перевага нашої концепції в тому, що такі центри громадського харчування можуть також успішно працювати і в невеликих районних містах, де інші концепції можуть бути невигідними і неперспективними", - розповів заступник директора компанії НЯМ-НЯМ Гергель Олександр.
Компанія пропонує декілька форматів роботи: НЯМ-НЯМ PIZZA, НЯМ-НЯМ LUNCH, НЯМ-НЯМ SUSHI, НЯМ-НЯМ WATER, які концентруються виключно на роботі з певною продукцією і НЯМ-НЯМ МАГАЗИН, що спеціалізується в основному на торгівлі. Також є можливість працювати відразу в декількох форматах або потім докупати і доповнювати комплекс послуг свого центру.
Продукція для роботи централізовано постачається компанією, також проводиться навчання персоналу і регулярні підвищення кваліфікації. Для відкриття центру громадського харчування НЯМ-НЯМ необхідно від $10.000 до $10.000 залежно від вибраної концепції і бажаної масштабності роботи.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...