Українська "дочка" компанії отримала франшизу Aroma Israel більше року тому. Заклади мережі спеціалізуються на приготуванні та продажі кави під власною торговою маркою, а також салатів, сандвічів, випічки та перших страв. Середній чек українського закладу мережі повинен складати 75 грн.
Кав'ярні мережі розміщуються на досить великих площах - більше 200 кв.м., а для прикладу в Нью-Йорку один із закладів займає 650 кв.м. В Україні планується відкривати кав'ярні площею 250-300 кв.м. (перший заклад, що вже працює в Києві знаходиться на площі 180 кв.м.)
"П'ять кав'ярень протягом двох років і ще 25 за п'ять років - це наші зобов'язання перед Aroma в Україні", - заявив співзасновник "Арома Україна", та регіональний керівник Aroma Espresso Bar в Україні Яків Лівшиц.
Тепер не кращий час для запуску подібних проектів в Україні - впевнені експерти. Міські кав'ярні і так втратили багато клієнтів, адже основні клієнти кав'ярень - офісні співробітники - категорія споживачів, що сильно постраждали від кризи.
Проте навіть в даній ситуації сегмент кав'ярень залишається привабливим для інвестицій. Директор Double Coffee Святослав Саєнко вважає, що при правильному керівництві і розвитку в Aroma є шанси закріпитися на київському ринку: "Конкуренція в місті невелика, а в кризу багато слабших гравців закриють свої заклади".
Зрештою, і в самій Aroma допускають, що в умовах кризи темпи її розвитку в Україні можуть виявитися нижче заявлених. "Поки-що ми відкрили одну точку і досліджуємо смаки клієнтів. Але вже почали пошук приміщення для другої кав'ярні в Києві", - сказав Яків Лівшиц.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...