Tikithai вийшов на український ринок з франчайзинговою пропозицією у лютому поточного року і взяв участь у виставці "Франчайзинг 2015". Цільовою аудиторією китайського фаст-фуду є студенти та туристи.
"У Львові ми перші почали продавати китайську їжу. Коли я жив за кордоном, їздив по Азії, то вивчав і вибирав той продукт, який у Європі користується попитом. Коли знайшов оригінальну пропозицію, то адаптував її під смак українців, зробивши продукт Tikithai менш гострим. Перший рік ми працювали лише з однією пропозицією - локшина з куркою. Пізніше, в силу запитів, розширили свій асортимент", - розповідає директор з розвитку мережі закладів швидкого харчування Tikithai Олександр Романинець.
Інвестиції, що необхідні для відкриття закладу Tikithai складають від 15 000 до 20 000 доларів. Паушальний внесок від 5 000 до 10 000 доларів. Термін окупності - 1-2 роки. "Зазначу, що при відкритті закладу, дуже велику роль грає місце розташування. Наприклад, наш клієнт з Ужгорода знайшов хороше місце в центрі міста, але за кутком і потік людей уже не той. Краще відразу відкриватися у центрі, тому що ви вкладаєте в оренду, а далі вона працює на вас", - ділиться думкою Олександр Романинець.
Для компанії важливо, щоб майбутній партнер мав потенціал у веденні бізнесу, володів інвестиціями для відкриття наступних закладів мережі (залежно від регіону). Зі свого боку франчайзер здійснює проектування і дизайн приміщення, займається навчанням персоналу, забезпеченням поставок імпортних продуктів і інгредієнтів, допомагає у складанні першого замовлення та багато іншого. На сьогоднішній день компанія має 20 потенційних франчайзі, планує відкривати заклади в Києві та інших містах України.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...