Навесні 2014 відкрилися перші три кав'ярні "Sweeter" у Харкові, і відразу ж отримав масу відгуків від людей, охочих реалізувати власний бізнес під цим брендом. Сьогодні, крім українського ринку, компанія вважає перспективними ринки країн ближнього зарубіжжя.
«Ми популяризуємо формат «coffee to go» за рахунок зарубіжного досвіду. Особливість даного формату в Україні в тому, що якість напою набагато поступається чашці кави в класичній кав'ярні. Працюючи над Sweeter, ми визначили, що головний пріоритет - це якість. Для приготування напоїв, ми використовуємо тільки каву свіжого обсмаження від компанії 25CoffeRoasters. Співпрацюючи з нами, партнер може бути впевнений у тому, що отримає високоякісне зерно для приготування ідеального напою за вигідною ціною і в найкоротші терміни. На даному етапі дуже активно нашою франчайзинговою пропозицією цікавляться росіяни», - прокоментувала Катерина Асєєва, представник франшизи.
На відкриття міні-кав'ярні витрачається від одного до двох місяців. Приміщення має бути площею від 5 до 10 кв м. Важливо, щоб об'єкт був розташований на центральних вулицях, та мав вису проходимість. Для роботи знадобиться дві кавомолки, кавоварка та побутовий холодильник.
«Інвестиції в проект Sweeter становлять 10-12 тис. доларів. У цій сумі не враховано паушальний внесок. На відкриття однієї торгової точки він становить 2 тис. доларів. Роялті відсутне, але, щомісяця необхідно вносити 35 доларів - маркетингові відрахування. Натомість франчайзі отримує всі розроблені для мережі макети, інформатори - друкує і розміщує їх самостійно. Є одне спеціальна умова - Sweeter працює виключно на сировині компанії 25 Coffe Roasters - зерно свіжої обжарювання. Для нас є важливим, щоб майбутній партнер поважав і поділяв цінності нашої команди», - долає Катерина Асєєва.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...