За останні кілька років ринок громадського харчування зріс. На думку експертів це сталося, в основному, завдяки збільшенню відвідуваності мережевих ресторанів. Зростання у сегменті закладів швидкого обслуговування відбувається як за рахунок переходу в нього відвідувачів, які раніше обирали більш дорогі заклади, так і за рахунок тих, хто віддавав перевагу більш дешевим закладам.
— Ірино, як Ви оцінюєте на сьогоднішній момент ситуацію на ринку швидкого харчування? Які корективи внесені нинішнім часом?
— Ми маємо досвід роботи у складні для нашої країни часи, на жаль, що мають властивість періодично повторюватись. Як показує досвід, ринок швидкого харчування досить стабільний у ці періоди. Співвідношення ціни та якості пропонованого товару робить фаст-фуд ще більш привабливим в очах і на смак наших клієнтів. Історично середній ціновий сегмент завжди найбільш стабільний під час економічних коливань.
— Яких правил потрібно дотримуватися, щоб плідно працювати і розвиватися у будь-який час?
— Звичайно не можна стверджувати, що нинішній стан речей ніяким чином на нас не відобразився, але наша компанія, незважаючи ні на що, утримує свої позиції. Ми зафіксували вартість інвестиції на рівні минулого року і поки не плануємо їх переглядати, думаю, що у наш час - це показник. Політика компанії незмінна протягом багатьох років. Ми націлені на розвиток, охоплюємо нові території, відкриваємо для себе нові ринки. Без огляду на те, що бренд досить молодий, ми домоглися не малих успіхів і не збираємося зупинятися на досягнутому, але позначити які або перспективи зараз досить складно. Не думаю, що цей рік ознаменує себе як рік великих результатів і звершень, але проте він результативний.
— Які зміни можуть очікувати ринок?
— Сподіваюся, зміни нас чекають тільки позитивні, адже у скрутні часи змушують нас мобілізувати всі сили, зростає конкуренція і боротьба за клієнта, іде природний відбір, якщо можна так сказати. Так що маю усі підстави вважати, що все буде добре.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...