Понеділок
06.01.2014
Чому франчайзі обирають національний фаст-фуд, розповідає Андрій Борсук, заступник директора ТОВ "Макфоксі".
 

На сьогоднішній день на українському ринку фаст-фуду представлені як вітчизняні компанії, так і достатньо потужні іноземні бренди. Як Ви позиціонуєте себе?
McFoxy – перша суто національна мережа закладів швидкого харчування. Наш бренд вже добре відомий українському споживачеві. Ми представляємо більше 40 продуктів в асортименті та позиціонуємо їх як страви з домашнім смаком. Наприклад, родзинка мережі – фірмові курячі крильця та ніжки у ніжній паніровці. Скуштуйте – і переконаєтесь, що смак нашого продукту відрізняється від аналогів, представлених у колег.

Чи вдалою виявилася спроба розпочати роботу по франчайзингу в нинішньому році?

Вона виявилася настільки вдалою, що у 2014 році ми плануємо працювати лише за франчайзингом, не відкриваючи власних точок. Виключенням стане відкриття власного закладу в Луцьку у лютому. Воно просто трохи посунулось по часу, тому що наразі завершується будівництво торговельно-розважального центру, де заплановане розташування McFoxy. На сьогоднішній день наша мережа представлена 13 власними закладами та одним франчайзинговим рестораном у Дніпропетровську. Переговори з потенційними франчайзі розпочалися одразу після розробки франшизи. Наразі і до лютого 2014-ть я живу практично в поїзді, тому що відрядження по переговорним процесам щільно розписані. На стадії переговорів – близько п’ятнадцяти потенційних партнерів в різних регіонах України. Тож, у планах на наступний рік – відкриття не менше десяти франчайзингових закладів мережі.

З чим пов’язуєте привабливість Вашої франшизи?

Партнери запевняють, що серед всіх франчайзингових пропозицій наша – найбільш цікава. Я думаю, що значною перевагою є те, що ми – вітчизняний бренд і виробник. Наш цех знаходиться в Києві і повністю забезпечує заклади власними напівфабрикатами. Плюс - чітко розроблена логістична система. Потужність виробничого цеху розрахована на роботу до 30 ресторанів мережі. Тобто в наступному році можемо сміливо розширюватися вдвічі. Також сьогодні у наших партнерів є можливість збільшити оборот на 50% в разі відкриття ресторану з послугою Drive. Новий формат перевірений закладами у Запоріжжі та Хмельницькому.

Ваші плани на 2014 рік?

Максимум уваги франчайзі, а для відвідувачів мережі – запуск онлайн-пропозиції із доставкою додому.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015