На сьогоднішній день на українському ринку фаст-фуду представлені як вітчизняні компанії, так і достатньо потужні іноземні бренди. Як Ви позиціонуєте себе?
McFoxy – перша суто національна мережа закладів швидкого харчування. Наш бренд вже добре відомий українському споживачеві. Ми представляємо більше 40 продуктів в асортименті та позиціонуємо їх як страви з домашнім смаком. Наприклад, родзинка мережі – фірмові курячі крильця та ніжки у ніжній паніровці. Скуштуйте – і переконаєтесь, що смак нашого продукту відрізняється від аналогів, представлених у колег.
Чи вдалою виявилася спроба розпочати роботу по франчайзингу в нинішньому році?
Вона виявилася настільки вдалою, що у 2014 році ми плануємо працювати лише за франчайзингом, не відкриваючи власних точок. Виключенням стане відкриття власного закладу в Луцьку у лютому. Воно просто трохи посунулось по часу, тому що наразі завершується будівництво торговельно-розважального центру, де заплановане розташування McFoxy. На сьогоднішній день наша мережа представлена 13 власними закладами та одним франчайзинговим рестораном у Дніпропетровську. Переговори з потенційними франчайзі розпочалися одразу після розробки франшизи. Наразі і до лютого 2014-ть я живу практично в поїзді, тому що відрядження по переговорним процесам щільно розписані. На стадії переговорів – близько п’ятнадцяти потенційних партнерів в різних регіонах України. Тож, у планах на наступний рік – відкриття не менше десяти франчайзингових закладів мережі.

З чим пов’язуєте привабливість Вашої франшизи?
Партнери запевняють, що серед всіх франчайзингових пропозицій наша – найбільш цікава. Я думаю, що значною перевагою є те, що ми – вітчизняний бренд і виробник. Наш цех знаходиться в Києві і повністю забезпечує заклади власними напівфабрикатами. Плюс - чітко розроблена логістична система. Потужність виробничого цеху розрахована на роботу до 30 ресторанів мережі. Тобто в наступному році можемо сміливо розширюватися вдвічі. Також сьогодні у наших партнерів є можливість збільшити оборот на 50% в разі відкриття ресторану з послугою Drive. Новий формат перевірений закладами у Запоріжжі та Хмельницькому.
Ваші плани на 2014 рік?
Максимум уваги франчайзі, а для відвідувачів мережі – запуск онлайн-пропозиції із доставкою додому.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Франчайзинговий договір є основою, на якій будуються стосунки між франчайзером та франчайзі
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...