Всупереч очікуванням генерального директора McDonald`s, новий образ світової гастрономічної ікони не призвів до помітного покращення результатів. Виявилося, що на салати та здорову їжу припадає лише 2-3% обороту.
"Я не думаю, що салати будуть головним чинником фінансового зростання у найближчому майбутньому", - стверджує генеральний директор корпорації McDonald`s Дон Томпсон.
Томпсон був призначений на посаду у липні 2012 року, замінивши легенду мережі - Джима Скіннера, який був пов'язаний з брендом на протязі 40 років. Аналітики очікували, що заміна керівництва буде непомітною. Однак, отримавши важелі управління, Дон Томпсон активно взявся за реформування меню.
"Наші клієнти дали нам дозвіл на розширення горизонтів нашого бренду, тому ми впроваджуємо нові категорії продуктів", - стверджував Томпсон невдовзі після обрання.
Томпсон поставив собі за мету зламати стереотип ототожнення фаст-фуду з висококалорійною їжею. У відповідності з його інструкціями, у меню McDonald`s почало з'являтися більше страв із птицею, а головний рекламний акцент був зроблений на салат.
На сьогодні стало відомо, що стратегія не дала бажаного ефекту. McDonald`s не відмовляється від овочів, але вони будуть використовуватися в якості компонентів до бутербродів. Швидше за все, можна очікувати, що меню закладів також скоротиться. Цей процес, за даними служби Bloomberg.com, триває вже кілька років.
Однак, це не єдиний момент, який вимагає змін. Протягом останніх кількох років збільшилася середня тривалість обслуговування одного клієнта біля вікна McDrive. Так, якщо у 2007 році на це йшло в середньому 167 секунд, то сьогодні - 189. Можливо, рішенням цієї проблеми стане впровадження протестованого вже в деяких ресторанах McDrive'y двосмугового.
Можливо також, що для того, щоб йти в ногу із зростаючою конкуренцією, McDonald`s таки займеться доставкою замовлень додому, яку раніше не одобрював через значні технічні труднощі збереження свіжості доставленої продукції. Одвічний конкурент мережі, Burger King, вже займається доставкою їжі на дім в деяких американських містах, таких, як Вашингтон. McDonald`s відпрацьовує подібні рішення в Південній Америці.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...