Схему франчайзингу компанія, яка займається розвитком мережі точок з продажу млинців під ТМ "Блинок", використовує з 2003 року. Нині заклади партнерів "Блинок" працюють в одинадцяти містах України. Більшість франчайзингових точок функціонує у форматі кіоску. Проте в цьому році франчайзер зробить акцент на відкритті партнерських кафе та кондитерських. "Протягом останнього року ТМ "Блинок" набула значного досвіду у веденні ресторанного бізнесу. Крім цього, розробкою десертів для наших закладів зараз займається висококваліфікований шеф-кухар, - розповідає директор з франчайзингу ТМ "Блинок" Світлана Мохна. - Все це сприяє тому, щоб надати перевагу формату стаціонарного кафе або кондитерської, співпрацюючи у цьому напрямку з франчайзі".
Останнім часом мережа ТМ "Блинок" розвивається доволі динамічно. Адже, якщо рік тому під цим брендом функціонувало 17 торговельних точок, то на сьогодні їхня кількість наближається до 40. "Вже незабаром мережа поповниться ще трьома власними торговельними точками у Донецьку, відбудеться реконструкція вже існуючих об'єктів, - стверджує Світлана Мохна. - Надалі відкриватимемо як власні, так і партнерські точки. Проте кількісне зростання мережі - не головна мета компанії. Головне, щоб наші партнери працювали якісно, дотримуючись заданих стандартів та основних цінностей мережі".
Нагадаємо, що рік тому один з гравців "млинцевого" ринку, ТМ "Жареное солнце", відмовився від франчайзингу, аргументуючи це недобросовісністю колишніх франчайзі. Як і "Блинок", "Жареное солнце" бачить значну перспективу у форматі стаціонарного кафе.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...