Історія ТОВ "Ідеал-Сервіс" розпочалася в 1998 році у Ялті. За період своєї діяльності на ринку компанія здобула досвід у різних галузях підприємницької діяльності. В її історії такі проекти, як радіо www.100.8.fm, Таксі Ялта, SUN House, WEB-студія, клуб "Територія життя" тощо. Теперішня діяльність "Ідеал-Сервісу" пов'язана з розвитком франчайзингової мережі. Нещодавно компанія вивела на вітчизняний ринок концепцію мережі кав’ярень CObarFE та мережу лаунж-кафе "Лимммон". Арт-закладами під ТМ CObarFE "Ідеал-Сервіс" планує охопити всю територію Криму. Крім цього, на завершальному етапі знаходяться переговори з майбутніми партнерами з Молдови.
"Партнери CObarFE матимуть можливість відкрити свою арт-кав’ярню у неповторному стилі. В рамках нашої концепції франчайзі зможе оформити заклад як картинну галерею, художню виставку тощо, - розповідає менеджер проекту CObarFE Альона Родічкіна. - Це означає, що в кав’ярні CObarFE за чашкою ароматної кави відвідувачі матимуть можливість помилуватися сучасними картинами, міні-скульптурами, хенд-мейдом, вишуканими шкатулками тощо. CObarFE - це міні-музей і, в той же час, кав’ярня. Подібна концепція є чимось новим для українського ринку".
Концепція CObarFE є доволі гнучкою щодо місця розташування та населеного пункту, придатного до відкриття закладу. "Арт-кав’ярні відкриватимуться як у невеликих містечках, так і в містах-мільйонниках. В такому місті, як Сімферополь або Ялта ми припускаємо можливість відкриття 2-3 закладів, що стосується маленьких містечок, то тут річ йтиме про 1 заклад, - розповідає Альона Родічкіна. - Кав’ярні CObarFE не обов’язково повинні розташовуватися на центральних вулицях міста. Сприятливими для розміщення майбутніх точок є торговельні центри, а також - різноманітні культурні центри з музеями та іншими пам'ятками культури". Розмір інвестицій, необхідних для відкриття кав’ярні CObarFE варіюється в залежності від місця розташування та розміру населеного пункту. Тому суму початкових витрат компанія індивідуально підраховує для кожного потенційного партнера. Орієнтовний термін окупності проекту становить від 1 року й більше.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...