Ще в 2008 році латвійська компанія, яка займається розвитком мережі кав'ярень під ТМ Double Сoffee, володіла на території України десятьма власними та трьома франчайзинговими закладами. Проте, переживши протягом наступних двох років ряд рейдерських атак, Double Сoffee припинила діяльність на українському ринку. Відновлення мережі відбулося завдяки ініціативному українському підприємцю, який став новим франчайзі компанії та запустив в Києві роботу чотирьох еспрессо-капучіно барів. Ще рік тому підприємець планував продовжувати розвиток мережі в межах Києва, та зараз такого наміру немає. Крім того, один із закладів уже припинив функціонувати.
"Поки що жодних кроків в бік розвитку мережі я не робитиму, - стверджує український франчайзі Double Сoffee Дмитро Харченко. - Головна причина цьому: погіршення матеріального становища населення. Мені доводиться спостерігати за нашими постійними клієнтами, які раніше заходили до закладу, щоб добре поїсти та випити, тепер же - обмежуються чашкою кави".
Проте, на українському ринку працює немало "кавових" гравців, які успішно практикують схему франчайзингу у розвитку свого бізнесу. Серед них: мережа Scorini, яка зараз об'єднує під своєю торговельною маркою 14 точок Scorini Caffe Punto, 9 Scorini Espresso Bar і чотири "Scorini сімейних"; бренд COFFEE LIFE, під яким зараз працює 35 власних та 2 франчайзингові стаціонарні кав'ярні, а також - кілька франчайзингових закладів на автозаправках мережі ULTRA; російська торговельна марка "Шоколадниця", ім'ям якої користуються 13 власних та 3 франчайзингові точки на території України тощо.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...