Відкриття першого живого бару ТМ nebOs відбулося 13 серпня 2011 року. На сьогодні, після року діяльності на ринку, компанія вирішила зайнятися розвитком мережі по франчайзингу. "Зараз ми шукаємо партнерів для того, щоб дати можливість великій кількості людей з різних куточків Києва та України насолоджуватися корисною та смачною їжею. Крім цього, відчуваємо попит зі сторони потенціальних франчайзі", - розповідає власник концепції nebO’s Максим.
"Живий бар "nebO's" - перший заклад смачної та корисної їжі для краси та здоров'я. Продукція nebO's диктує сьогодні нові тенденції в здоровому харчуванні. Продукт - жива їжа, в основі якої лежать тільки натуральні, створені природою продукти: фрукти, овочі, горіхи та насіння, - розповідає Максим. - Ми розробили широке меню термічно необробленої їжі: супи, салати, сендвічі, піци, смузі, фреші, десерти, муси та морозиво. До складу страв не входить цукор, борошно і тваринні жири. Для приготування використовуються тільки свіжі (переважно вирощені в нашому регіоні, у тому числі й органічні - ті, що вирощуються без хімії) продукти".
Для того, щоб відкрити заклад під ТМ nebOs, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $ 40 до $ 100 тис. та приміщенням в ТРЦ середньою квадратурою від 50 до 120 м.кв. Своїм франчайзі компанія пропонує два формати співпраці: Bar та Bar&Shop. Живі бари ТМ nebOs відкриватимуться в містах з кількістю населення від 500 тис. "Ми плануємо охопити мережею всі великі міста України, а також - Росії, Європи та США. Наша концепція унікальна навіть у світовому масштабі", - впевнений власник концепції.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...