В середині червня компанія Burger King оголосила про свій намір активно зайнятися ринком Китаю та протягом 5 років розширити мережу до 1 тисячі ресторанів на території країни. Для реалізації цих планів компанія створила спільне підприємство з інвестиційною компанією Cartesian Capital Group та сім'єю Курдоглу. Остання є одним з найбільших франчайзі Burger King. З її допомогою, маючи один заклад у Туреччині, компанія розширила там свою присутність до 450 ресторанів. На сьогодні на території Китаю функціонує 63 заклади Burger King, тоді як її конкуренту, компанії McDonald's належить більше 1,4 тис.
Як показує досвід, увійшовши одного разу на ринок, Burger King не завжди на ньому залишається. Так, наприклад, у Румунії в цьому місяці закриються два останні ресторани Burger King. На румунський ринок компанія вийшла у 2008 році, однак бренд не зміг прижитися в цій країні. За 4 роки, проведені тут, Burger King зазнав збитків у розмірі 1,3 млн евро. Проте компанія любить повертатися на ринки, з яких одного разу пішла. Так було із Польшею. В 90-х роках компанія дебютувала у країні, але вже в 2001 змушена була його покинути. В 2007, завдяки компанії AmRest, Burger King повернулася, і в травні цього року відсвяткувала свій п'ятий польський день народження.
Що стосується України, то восени 2011 року компанія повідомила про те, що зареєструвала в нас свої логотипи: торговельні марки Burger King, Бургер Кінг, Зроби по-своему, Дім Воппера, Home of the Whopper. Як повідомило тоді видання "Комерсант-Україна", компанія вела переговори про передачу прав на розвиток бізнесу з власниками мережі кав'ярень "Шоколадниця". Розвивати мережу Burger King в Україні повинна була компанія "Бургер Рус", яка належить співвласнику мережі кав'ярень "Шоколадниці" Олександру Колобову.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...