В травні 2011 року в мережі Scorini з'явився новий формат: у Житомирі відкрилася кав'ярня-піцерія. Керівництво компанії прогнозувало першому закладу окупність в термін від 18 до 24 місяців. Проте, вже за перших півроку кав'ярня-піцерія обслужила на 30% більше від запланованої кількості клієнтів. "Досвід роботи перших закладів під ТМ "Scorini сімейна" показав, що кав'ярня-піцерія може окупити вкладення вже за 12 місяців, - розповідає власник концепції Scorini Констянтин Корольков. - Тому сьогодні ми змінили планований термін окупності для наших потенційних франчайзі. Він становить від 12 до 18 місяців".
Щоб відкрити заклад під ТМ "Scorini сімейна", необхідно володіти інвестиціями в розмірі від 480 тис. грн Паушальний внесок становить 60 тис. грн. Площа ресторанів коливається в межах 120-150 м2, проте франчайзер не відкидає можливості відкриття закладу в приміщеннях від 100 м2.
В меню кав'ярень-піцерій: напої на основі еспрессо, кава, чай, свіжа випічка, а також - страви італійської кухні. "Завдяки розширеному асортименту "Scorini сімейна" чудово підходить як для ділових зустрічей, так і для сімейного відпочинку, - стверджує Констянтин Корольков. - За своєю концепцією заклад нагадує маленький італіський ресторанчик: піца готується у всіх на очах, відвідувачів обслуговують офіціанти".
На сьогодні мережа Scorini об'єднує 14 точок Scorini Caffe Punto, 8 Scorini Espresso Bar і чотири "Scorini сімейних". До кінця 2012 року планується відкриття ще не менше 10 закладів.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...