Компанія Pellini, яка входить у п'ятірку лідерів італійського ринку кави, планує розвивати в Україні мережу кав'ярень. Про це повідомив офіційний імпортер торговельної марки в Україні, Торговий дім Gocce del gusto. Заклади працюватимуть у трьох форматах: Bisness, TOP та VIP. До кінця року компанія планує відкрити три власні кав'ярні, які презентуватимуть всі вище вказані формати. За словами представника в Україні, зараз ведуться переговори з потенційними франчайзі, які мають намір відкрити в нашій державі до 50 закладів під ТМ Pellini. В залежності від особливостей оформлення, розмір інвестицій, необхідних для відкриття кав'ярні, становитиме до $80 тис.
Розвиток франчайзингової мережі кав'ярень має важливе стратегічне значення для збільшення обсягів продажу продукції Pellini в Україні. Церез власні та партнерські заклади компанія планує реалізовувати до 50% всієї кави. Крім цього, завдяки наявності цих інструментів, Торговий дім Gocce del gusto хоче збільшити річний збут продукції з 6 тон в рік в 2011 році до 30 тон в 2012.
Pellini - не перший іноземний бренд, що замахнувся на розвиток мережі кав'ярень по франчайзингу на вітчизняному ринку. Досі подібні намагання закінчувалися невдачами. Так, в 2010 році в нашій країні припинила роботу латвійська мережа кав'ярень Double Coffee, що володіла на той момент в Україні десятьма власними і трьома франчайзинговими закладами. Згодом діяльність була відновлена за ініціативою українського підприємця, який повністю узяв на себе відповідальність за розвиток мережі. Інша компанія австралійського походження, Gloria Jean's Coffee, змушена була припинити діяльність власних закладів через складність дотримання стандартів бренду на території Україні. Що стосується Starbucks, то на нього українці чекають ще з 2009 року, коли газета "Коммерсант Украина" пообіцяла його пошановувачам відкриття кав'ярень на території України. Проте ні тоді, ні після нової хвилі сподівань, спричиненої появою в 2011 році сторінки Starbucks Ukraine в соціальній мережі Facebook, компанія подібні наміри не підтвердила. Чи стане Pellini успішним кавовим франчайзером? Як вітчизняний ринок зреагує на нову пропозицію, побачимо згодом!
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...