Компанія "СТЕВІЯСАН", яка займається розвитком франчайзингової мережі під ТМ "Корисна Кондитерська від СТЕВІЯСАН", працює на українському ринку з 1993 року. Продукція, яку пропонує компанія, виготовляється на основі екстрактів рослини стевії - натурального природного підсолоджувача. Вже понад 4 роки торговельна марка "Корисна Кондитерська" представлена в невеликих торговельних точках та кіосках з однойменною назвою. "В жовтні 2011 компанія відкрила в Голосіївському районі міста Києва перший магазин-кафе під ТМ "Корисна Кондитерська від СТЕВІЯСАН", - розповіла порталу Franchising.ua pr-менеджер компанії "СТЕВІЯСАН" Тетяна Волкодав. - Зараз ми ведемо переговори з підприємцями з різних регіонів. Найближчим часом плануємо відкрити нові франчайзингові точки".
Вся продукція компанії "СТЕВІЯСАН", у тому числі й шоколад, не містить цукру. "Виготовленням солодощів на основі стевії за нашою рецептурою займається компанія АВК, - розповідає Тетяна Волкодав. - Ця рослина економічно вигідна, адже для виробництва її потрібно в 2 рази менше, ніж цукру. Крім цього, екстракт наділений багатьма корисними властивостями: він нормалізує тиск, травлення та слугує добрим імуностимулятором".
Своїм партнерам "Стевіясан" пропонує три варіанти співпраці: острівок у ТЦ (5-10 м2), окреме приміщення в ТЦ (від 15 м2) та стаціонарний магазин-кафе з окремим входом (близько 60 м2). Паушальний внесок становить 15 тис. грн, сума початкових інвестицій, залежно від формату точки, коливається від 32 тис. грн. Середній термін окупності бізнесу - від 6 до 12 місяців. Як вважають у компанії "Стевіясан", найбільш затребуваним на українському ринку є на сьогодні формат магазину-кафе. "Наші заклади користуються популярністю у молодих мам. В "Корисній Кондитерській" їхні діти можуть покуштувати корисних для здоров'я солодощів, адже наша продукція не містить пальмової олії та виготовлена на основі какао-масла і какао-бобів, - стверджує Тетяна Волкодав. - Крім цього, маленькі відвідувачі дуже люблять наш логотип, на якому зображені зайчики. Тому дорослі вже неодноразово зверталися до нас із пропозицією проводити в закладі дитячі свята. В перспективі плануємо також ввести мастер-класи з виготовлення цукерок".
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...