Компанія Best Restaurant System (BRS), якій належить мережа з 19 авторських ресторанів на території Криму, займається на сьогодні розвитком франчайзингової мережі під ТМ "Вареничная "Победа". Це перша власна концепція, яку компанія реалізовує на умовах франчайзингу. Раніше BRS розвивала франчайзингові мережі "Піца "Челентано" та "Potato House". Обидві торговельні марки належать компанії Fast Food System. "Вареничная "Победа" представлена на сьогодні 2 власними ресторанами у Севастополі та 5 франчайзинговими в Києві. "Розвиваючи мережу ми не збираємося концентруватися лише на столиці та інших великих містах, - розповіла порталу Franchising.ua керівник проекту франчайзингу ТМ "Вареничная "Победа" Надія Лазарєва. - Компанія цілком припускає можливість відкриття ресторанів ТМ "Вареничная "Победа" в містах з кількістю населення від 400 тис. чоловік, а в окремих випадках, - навіть у менших. Адже підприємцю, який бажає долучитися до мережі, видніше, якою популярністю користуватиметься концепція в його місті".
Особливостями дизайну приміщення та характерним меню ресторани "Вареничной "Победы" нагадують радянські кафе. "Цільова аудиторія наших закладів досить широка, - стверджує Надія Лазарєва. - Це люди старшого віку, в яких відвідини ресторану викликають приємні спогади, студенти, які хочуть поспілкуватися у незвичній атмосфері, туристи, які прийшли в пошуках вражень, і просто поцінювачі домашньої кухні".
Для того, щоб відкрити ресторан під ТМ "Вареничная "Победа", необхідно володіти інвестиціями в розмірі не менше € 120 тис. "Якщо заклад знаходиться у місці з активним потоком людей, інвестовані у проект гроші повертаються протягом 1 - 1,5 року, - стверджує Надія Лазарєва. - В іншому випадку окупність настає за 2,5 - 3 роки".
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...