Компанія, якій належить концепція ТМ Royal Burger, працює на українському ринку з 2010 року. Рішення розвивати мережу по франчайзингу було прийняте цього року. Власний заклад мережі знаходиться в Івано-Франківську, а перший франчайзі компанії нещодавно почав працювати в Ужгороді. Перед тим, як вийти на загальнонаціональний рівень, Royal Burger має намір охопити західний регіон. "Найбільш пріоритетними для відкриттів для нас на сьогодні є такі міста, як Львів, Чернівці, Рівне, Хмельницький тощо, - розповів порталу Franchising.ua менеджер з розвитку мережі ресторанів швидкого харчування ТМ Royal Burger Вадим Гальчак. - Спершу ми плануємо розвинути мережу на Заході країни, а вже потім зайнятися інтенсивним пошуком партнерів в інших областях". Зараз компанія веде переговори з потенційними франчайзі з Мукачева та Запоріжжя. Заклади під ТМ Royal Burger будуть з'являтися у містах з кількістю населення від 90 тис. чоловік.
Основний сегмент кухні ресторанів Royal Burger складають бургери, піца, свіжі салати, курячі роли та пиво. Проте у закладах мережі можна скуштувати також українського борщу, курячого бульйону тощо. "Формуючи концепцію ресторанів Royal Burger ми аналізували політику інших фаст-фудів і намагалися почерпнути те найкраще, що в них було, - розповідає Вадим Гальчак. - А оскільки в нас також представлені й страви вітчизняної кухні, вийшов такий собі європейський фаст-фуд з українським нахилом". З 2011 року компанія ввела в структуру ресторанів міні кавярню Royal Coffee та кімнати для дітей.
Своїм партнерам Royal Burger пропонує два формати співпраці: стаціонарний заклад, який потребує інвестицій у розмірі $40.000 та фуд-корт, розрахований на $35.000. Паушальний внесок на сьогодні відсутній, а роялті становить 2 відсотки від продажів та починає виплачуватися з третього місяця. Термін окупності проекту становить від 6 до 12 місяців залежно від формату та місця розташування закладу.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...