Компанія "Роастмастер" працює на українському ринку кавової продукції вже понад 14 років. В 2009 році керівництво прийняло рішення вийти за межі рітейлу та почати розвиток всеукраїнської мережі міні-кав'ярень "Paradise. Гурман-клуб". Відтоді відкрилося більше 40 власних точок у торговельних центрах Києва та Харкова, а також 12 франчайзингових міні-кав'ярень у Дніпропетровську, Запоріжжі, Кривому Розі, Тернополі, Хмельницькому, Вінниці та Бучі. "Головний пріоритет цього року - повна експансія українського ринку за допомогою розширення мережі міні-кав'ярень. Сьогодні всі зусилля компанії спрямовані на збільшення присутності торговельної марки, а франчайзинг - це найоптимальніший засіб для досягнення цієї цілі, - розповів порталу Franchising.ua представник компанії "Роастмастер" Ігор Нестеренко. - Крім цього зараз ми ведемо переговори з потенційними партнерами в Молдові та Білорусії. Отже, в майбутньому на нас чекають ринки інших країн".
Кожен франчайзі компанії отримує ексклюзивне право на розвиток мережі у власному регіоні. Так, у Дніпропетровську партнер "Роастмастер" відкрив 5 франчайзингових точок, у Тернополі - 3, в Хмельницьку - 2 тощо.
Каві, яку реалізовує компанія "Роастмастер", властивий "середній" тон обсмаження. "Найбільш розповсюджений на вітчизняному ринку тон обсмаження - "європейський". "Середній", який пропонуємо ми, більш оригінальний, і майже не представлений в Україні", - розповідає Ігор Нестеренко.
Відкриття міні-кав'ярні під ТМ "Paradise. Гурман-клуб" потребує інвестицій в розмірі 40-50 тис. грн. Розмір паушального внеску становить 6,5 тис. грн. Своєрідним заохоченням для підприємця слугує те, що за умови відкриття наступної кав'ярні ця цифра скорочується вдвічі. Роялті складає 325 гривень та нараховується з 13 місяця діяльності. Крім міні-кав'ярень "Paradise. Гурман-клуб", компанія розвиває партнерську мережу Coffee-shop "Mini".
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...