Шоколадниця: Додатковий сервіс для кав’ярень

П'ятниця
16.09.2011
Розмова з директором мережі кав’ярень "Шоколадниця" Вадимом Височином
 

Як наявність мережі Wi-Fi та інших додатових послуг впливає на відвідуваність кав'ярні?
Дуже позитивно. Я вважаю, що додаткові послуги такого характеру на сьогодні є необхідністю. Цей безкоштовний сервіс приваблює клієнтів своєю зручністю, адже під час ділової зустрічі можна без перешкод вийти в мережу. Однак, Wi-Fi - це ще не межа можливостей. Так, приміром, в деяких відділеннях мережі, ми пропонуємо прокат нетбуків. Ця послуга користується великою популярністю відвідувачів, але представлена вона лише в трьох центральних кав'ярнях. Пояснюється це тим, що прокат нетбуків - сервіс, орієнтований в основному на бізнес-центри. А тому, коли мова йде про ТЦ, де в кав'ярні стоїть завдання обслужити більшу кількість клієнтів за одиницю часу, вводити таку послугу трохи нераціонально. В торговельних центрах - великий потік людей, і якщо відвідувачі почнуть засиджуватися за нетбуками, з'являться черги, а отже - й невдоволення клієнтів.

Чи варто в кав'ярнях пропонувати розширене меню?

З нашого досвіду, просто торгівля продукцією типу "кава, чай і десерти" не задовільняє очікування відвідувачів, які хочуть також поїсти та випити алкоголю. Та й, якщо виходити із ціни оренди приміщення для кав'ярні, продавати лише каву та чай не вигідно. Для того, щоб отримувати хороші прибутки, а не йти в мінус, потрібно розширювати меню. Ми, наприклад, додатково запропонували своїм відвідувачам японські страви. В 50% кав'ярень "Шоколадниця" охочі можуть скуштувати суші на свій смак. Чому ми обрали саме суші-меню? Річ у тім, що компанії "Шоколадниця" в Москві належить мережа ресторанів японської кухні "Вабісабі". Так ось, рецептуру для своїх кав'ярень ми почерпнули саме звідти.

В який спосіб ще можна привабити клієнта?

П'ятирічний досвід нашої роботи говорить про те, що якість обслуговування та якість продукції - це найперший, найголовніший фактор формування лояльності з боку клієнта. Додаткові сервіси ж потрібні для того, щоб іти в ногу з часом. Адже навіть, якщо ви пропонуватимете навіть безкоштовний Wi-Fi та безкоштовні комп'ютери, а рівень обслуговування та якість продукції будуть незадовільними, люди до вас не приходитимуть.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

популярне на форумі

Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Бываю довольно часто, всегда заказываю сок томатный и фрешлайн. Ребята на кассе довольно...

2 коментар
остання 17.06.2015
Как открыть мини-пивоварню? Бизнес-план

Доводилось пробовать пиво в заведениях, где стоят пивоварни не только от Генрих Шульц, но и от...

1 коментар
остання 12.02.2015