Мережа спеціалізованих магазинів з продажу кави торговельної марки "Дім Кави" налічує уже сто точок по всій країні. Вісім магазинів компанії (три в Києві та п'ять у Харкові) - власні, решта належать франчайзі. Сьогодні "Дім Кави" шукає партнерів у тих регіонах, де заклади компанії представлені мало. "Ми плануємо розширити свою мережу на заході України. Хочемо мати більше точок у Львові, Тернополі та Івано-Франківську", - розповідає маректолог компанії Єлизавета Харченко.
Протягом року мережа "Дому Кави" поповнилася двома повноцінними магазинами та чотирьма кавовими кутками в ТЦ. Своїм франчайзі компанія пропонує два формати співпраці: спеціалізований магазин "Дім Кави" з продажу кавового обладнання та кави з дегустаційною залою та кавовий куток Blaser. Найбільш популярним залишається магазин "Дім Кави". "Окремий магазин, в який можна прийти, попити кави, купити пачку кави додому, подивитися, як працює кавове обладнання і тут же його купити, користується найбільшою популярністю у франчайзі, - розповідає Єлизавета Харченко. - У випадку кавового куточку більший акцент робиться саме на приготування напою. Цей формат розрахований на торговельні центри".
"Дім Кави" вже 16 років на ринку. Мережу магазинів в Україні компанія розвиває починаючи з 1998 року, крім України франчайзинговий ріст компанії відбувається і в таких країнах, як Росія та Болгарія.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...