COFFEE LIFE – це всеукраїнська мережа кав'ярень компанії ООО "Кофе-тайм", яка з 2007 року розвивається на вітчизняному ринку. Сьогодні під ТМ "COFFEE LIFE" працює 31 заклад у таких містах, як Київ, Харків, Дніпропетровськ та Запоріжжя.
Зараз COFFEE LIFE пропонує співпрацю на умовах франчайзингу. Франчайзингові точки мережі компанія планує відкривати в регіонах та містах України, в яких ще не представлені заклади. Проект, запропонований COFFEE LIFE, повинен окупитися франчайзі в середньому за 22 місяці. В свою чергу, компанія пропонує підтримку своїх партнерів, починаючи з вибору розташування приміщення, навчання персоналу в своєму навчальному закладі та стажування в кав’ярнях компанії, консультації з розвитку закладу на території тощо.
"Зараз компанією ведуться переговори щодо відкриття перших франчайзингових точок ТМ "COFFEE LIFE". Деякі з них вже знаходяться на фінішній стадії, інші – ще тільки в процесі", - розповідає спеціаліст з франчайзингу COFFEE LIFE Олександр Ісаков.
Окрім розвитку мережі на умовах франчайзингу, протягом 2011-2012 років компанія планує збільшити кількість власних точок. COFFEE LIFE збирається відкрити власні заклади в Донецьку та Одесі, а також поповнити їх кількість в тих містах, де мережа вже представлена.
Незабаром очікується відкриття кількох нових власних точок COFFEE LIFE. Так, через кілька тижнів компанія планує відкрити новий заклад на Майдані Незалежності у Києві.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...