Активісти міжнародних організацій охорони здоров'я оголосили війну Рональду Макдоналду. Веселий клоун є незмінним символом мережі ресторанів швидкого харчування з 1963 року. Рональда звинувачують у пропаганді нездорової їжі серед дітей. Звернення до компанії, яке спонсорувала громадська група Corporate Accountability International, було опубліковано в якості реклами в цілу сторінку в найбільших газетах Нью-Йорка, Чикаго, Бостона, Сан-Франциско, Міннеаполіса і Балтімора напередодні річних зборів акціонерів McDonald's. У ньому містився заклик про припинення пропаганди нездорової їжі, випуску дитячого набору Happy Meal і використання образу клоуна Рональда.
Однак за те, щоб прибрати знаменитого клоуна, проголосували лише 6% акціонерів. "Рональд Макдональд - посланець марки ресторанів і він - символ доброго. Він не рекламує нездорову їжу для дітей", - заявили вони.
Відповідно до рейтингу агентства Omnicom, Рональд МакДональд входить в список з 2800 найбільш відомих споживачам символів товарних марок. У ньому він займає 2109-е місце. Його впізнають більше 99% споживачів "Макдональдса", і в цьому його сила, зазначає Кріс Андерсон, маркетинговий директор компанії. P>
Рональд не пішов у відставку - символ найбільшої американської мережі фаст-фудів залишається незмінним. А ось касирам в ресторанах може пощастити менше. У більш, ніж 7 тисячах європейських ресторанах, їх планується замінити сенсорними екранами. За допомогою цих пристроїв клієнт зможе зробити і оплатити замовлення. Стів Істербрук, глава McDonald's в Європі, є ініціатором введення нової системи. Він упевнений, що це дозволить скоротити час обслуговування одного клієнта до 3-4 секунд.
Мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's об'єднує понад 32 000 точок в 117 країнах світу, більшість закладів McDonald's у світі відкрито на умовах франчайзингу.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...