З 2006 року оборот українських кав’ярень зростав на 20% за рік. Минулого року кавові ресторатори виручили близько $175– 180 млн, дані компанії «Ресторанний консалтинг». Однак до кінця 2009-го обсяг ринку може істотно зменшитися.
За останні півроку лише в Києві закрилося близько п’яти кавових підприємств: припинили роботу окремі точки мереж «Кофе Хаус», «Шоколадниця» та чимало окремих кав’ярень. Основна причина — скорочення виручки на тлі як і раніше високих орендних ставок. «Більшість кав’ярень знаходяться у людних місцях. Ціна оренди цих площ практично не впала — вони завжди користуються попитом. Таким чином, власникам кав’ярень доводиться платити щонайменше $50 за кв. м, а максимальні ставки сягають і $100–120 за квадрат на місяць, — зазначає Ольга Насонова. — Причому, якщо орендні ставки прив’язані до долара, витрати на приміщення зростають. А виручка вже кілька місяців неухильно скорочується».
За словами директора Ресторанного консалтингу, порівняно з жовтнем–листопадом 2008-го доходи зменшилися на 30–50%. Якщо в докризові часи кав’ярня на 50 місць виручала 5–8 тис. грн за день, то зараз — у півтора-два рази менше. Відвідуваність упала втричі. «Основні відвідувачі кав’ярень — середній клас, офісні працівники, — пояснює вона. — А це саме та група людей, яка постраждала від кризи найбільше. До того ж кав’ярні переважно не пропонують повноцінного харчування. Це місце для зустрічей, переговорів... У сьогоднішніх умовах для багатьох це розкіш».
За матеріалами kontrakty.com.ua.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...