Вівторок
02.08.2011
"Ми говоримо про так званий табурет на трьох ніжках. Перша ніжка - це сама компанія. Ще одна - постачальники. І третя ніжка, яка надає стійкості, - наші франчайзі", - розповідає Іан Борден, Генеральний директор компанії "МакДональдз Юкрейн ЛТД".
 

- Що необхідно змінити в Україні, щоб McDonald's почав розвиватися по франчайзингу?
- Для McDonald's у розвитку по франчайзингу важливі три моменти. Багато в чому модель франчайзингу, яку використовує McDonald's, відрізняється від інших пропозицій на ринку. Ми говоримо, що у нас існує так званий табурет на трьох ніжках. Перша ніжка - це сама компанія. Ще одна - постачальники. І третя ніжка, яка надає стійкості, - наші франчайзі. McDonald's розглядає франчайзинг як партнерство. А для того щоб воно було ефективним, нам необхідна стабільне політичне й економічне середовище.

Повернемося в 2008-й рік. Припустимо, що у нас на той час вже був би франчайзинг, а наші франчайзі взяли б у банках кредити. Ви пам'ятаєте, що банки припинили кредитування, і взагалі на фінансовому ринку спостерігалися складності. А оскільки McDonald's завжди прагне надати підтримку франчайзі, тоді додаткові труднощі відчула б сама компанія.

Другий найважливіший момент - ефективна законодавча база, адже навіть при дуже довіривих відносинах ми повинні укласти з франчайзі договір. Якщо раптом виникне якийсь конфлікт або різниця в поглядах, нам необхідно бути впевненими, що цей контракт буде мати належну юридичну силу. На жаль, зараз в Україні це питання недостатньо врегульоване. І третій момент - необхідно знайти людей, які відповідають критеріям McDonald's. В Україні у багатьох бізнесменів достатньо коштів, і я впевнений, чимало підприємців хотіли б стати нашими франчайзі. Але в першу чергу це повинні бути люди, які розглядають McDonald's як свій основний бізнес і при цьому займають активну соціальну позицію.

Фрагмент інтерв'ю, опублікованого в журналі "Идеи Бизнеса ФРАНЧАЙЗИНГ" 3/2011


популярне на форумі

Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Бываю довольно часто, всегда заказываю сок томатный и фрешлайн. Ребята на кассе довольно...

2 коментар
остання 17.06.2015
Как открыть мини-пивоварню? Бизнес-план

Доводилось пробовать пиво в заведениях, где стоят пивоварни не только от Генрих Шульц, но и от...

1 коментар
остання 12.02.2015