Живого пива всім не вистачить?

Четвер
13.05.2010
"Наше пиво" призупинило франчайзингову програму, щоб бути в змозі справно забезпечувати пивом велику мережу магазинів
 

Україну накрила хвиля "пивного буму". З кожним днем у різних містах країни з'являються десятки і нових брендів, і точок продажу живого пива - як по франчайзингу, так і власними силами. Сезон вже в самому розпалі, зараз підприємці намагаються оптимізувати роботу своїх магазинів і отримати найбільший прибуток. Франчайзери ж налаштовані розширити свою присутність на території країни і відкрити якомога більше точок. У цей же час один з найбільших франчайзерів в Україні - компанія "УКР-КЕГ", що розвиває мережу магазинів "Наше пиво" оголосила про припинення франчайзингової програми. З проханням пояснити ситуацію, редакція порталу Franchising.ua звернулася до представників компанії.

"Найголовніше, що ми надаємо франчайзі, окрім підтримки і допомоги у веденні бізнесу - це продукція, пиво, яке ми постачаємо на точки. І ми з гордістю можемо сказати, що робимо це справно і без перебоїв, на відміну від багатьох наших конкурентів. Так ось, ми займаємося саме живим пивом, а його в Україні виробляють не так багато заводів і в досить обмеженій кількості. І ось власне для того, щоб продовжувати так само, щоб наші партнери завжди були забезпечені продукцією, ми зараз поки що припиняємо франчайзингову програму. Ми не продаємо підприємцям просто нашу вивіску й оформлення фірмової точки, не намагаємося стрибнути вище голови і заробити одноразово побільше грошей. Наша мережа вже досягла кількості сімдесяти магазинів живого пива, з яких близько шістдесяти франчайзингових, найближчим часом відкриються ще точки. Забезпечувати пивом мережу, що об'єднує понад сто точок, буде вже проблематично просто через те, що живе пиво не виробляється в таких кількостях", - розповів представник компанії "УКР-КЕГ".

Зараз компанія не залучає до співпраці нових франчайзі. До літа мережа збільшиться приблизно до ста магазинів за рахунок запланованих відкриттів точок тими франчайзі, що вже співпрацюють з компанією.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015