Компанія "Деліс Україна" розвиває два напрями корейської концепції: дієтичні хлібці Magic Рор і тістечка Delimanjoo з різноманітними начинками. У липні 2009 року була відкрита перша власна точка Magic Рор у Дніпропетровську, в листопаді повинна була з’явитися й точка продажу Delimanjoo - також власна. Після випробування концепції планувалося розпочати франчайзинговий розвиток територією країни. Але зараз компанія перенесла ці цілі на 2010 рік. Про це редакції порталу розказала керівник з стратегічного розвитку компанії "Деліс Україна" Альона Оберемок.
"Ми перенесли зараз наші плани на цей рік. Весь цей час ми працювали над покращенням нашої продукції, пристосуванням її до українського ринку. І спочатку ми все ж запустимо нашу точку продажу тістечок Delimanjoo, випробуємо концепцію, а далі вже будемо просувати франчайзинг", - розказала Альона Оберемок.
Magic Рор та Delimanjoo - корейська концепція, що розвивається в більш ніж 15 країнах світу по франчайзингу. Найбільше торговельних точок працює в Кореї, Китаї та Ізраїлі. Концепція присутня також на російському ринку: в Москві працюють понад 150 точок. Переважно точки продажу продукції розташовуються в торговельних центрах та супермаркетах.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...