Четвер
21.01.2010
Новий центр громадського харчування НЯМ-НЯМ з’явится навесні в Дніпропетровську
 

Три франчайзингові центри громадського харчування НЯМ-НЯМ працюють на сьогоднішній день в Києві. Незабаром можливість скористатися послугами компанії з’явиться і в жителів Дніпропетровська - вже на весну заплановане відкриття франчайзингового центру в цьому місті. Крім того, готується до запуску четвертий франчайзинговий НЯМ-НЯМ у Києві.

"Ми зараз не ставимо за мету відкриття якнайбільшої кількості центрів НЯМ-НЯМ, а все ж концентруємось на забезпеченні належного рівня обслуговування і професіоналізму в роботі", - розказав редакції порталу заступник директора компанії НЯМ-НЯМ Гергель Олександр.

Центри громадського харчування НЯМ-НЯМ – це своєрідний симбіоз кафе і магазину, які надають такий спектр послуг, як: доставка обідів – їжі та напоїв, організація різноманітних видів спільного харчування груп людей – банкетів, фуршетів, пікніків, кофі-брейків тощо, а також стаціонарною торгівлею безпосередньо у форматі магазина НЯМ-НЯМ та виїзною.

Компанія пропонує для франчайзі декілька форматів роботи центру громадського харчування: НЯМ-НЯМ PIZZA, НЯМ-НЯМ LUNCH, НЯМ-НЯМ SUSHI, НЯМ-НЯМ WATER, які концентруються виключно на роботі з певною продукцією. НЯМ-НЯМ МАГАЗИН, в свою чергу, більше спрямований саме на торгівлю. Також є можливість працювати відразу в декількох форматах або потім за бажанням докупати і доповнювати комплекс послуг свого центру.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015