Кислородний Фреш – у фітнес-клуби

Вівторок
29.09.2009
Нова точка "Кислородний Фреш" відкривається в одному з фітнес-клубів Івано-Франківська
 

"Кислородний Фреш" – це торговельна точка з продажу кисневих коктейлів, що представляє собою барну стійку з цими напоями, що може розташовуватися у фітнес-клубах, салонах краси, торговельно-розважальних центрах, додатково в кафе і ресторанах.

Франчайзингові барні стійки "Кислородний Фреш" вже є в двох фітнес-клубах в Києві і в одному в Одесі. Вже придбано устаткування франчайзі з Івано-Франківська, і зараз починає роботу торговельна точка "Кислородний Фреш" у цьому місті. Крім того "Кислородний Фреш" з'явиться в новому фітнес-клубі мережі “Sportlife”, який незабаром відкриється в столиці.

"У зв'язку з економічною ситуацією, що склалася, зараз ми перепрофілювали свою франшизу: відкриваємо точки найчастіше не в торговельно-розважальних центрах, а йдемо, так би мовити, до приватного покупця у фітнес-клубах, салонах краси тощо", - розповів про політику компанії директор з розвитку мережі "Кислородний Фреш" Віталій Пашковський.

Компанія не ставить жорстких вимог до зовнішнього вигляду торговельної точки. Оформлення в корпоративному стилі і робота під торговельною маркою "Кислородний Фреш" не є обов'язковою вимогою. Франчайзі може просто придбати спеціальне устаткування для приготування таких напоїв – кисневий коктейлер і концентратор. Якщо у франчайзі вже є у розпорядженні барна стійка, він може доповнити свій асортимент кисневими коктейлями. Для відкриття ж фірмової точки "Кислородний Фреш" буде потрібна площа від 2 кв.м і $2.500 початкових інвестицій.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015