"Печена Картопля" не вірить у франчайзинг

Середа
02.09.2009
Знайшовши декілька років тому собі партнерів-франчайзі, "Печена Картопля" наразі не націлена на їх активний пошук
 

Директор мережі "Печена Картопля" Ігор Кірпань пояснив це тим, що він не бачить зараз франчайзингу в Україні. За тими договорами, які були підписані раніше, франчайзі компанії "Печена Картопля" працюють успішно. Але зараз люди не хочуть платити комусь за те, щоб працювати під його вивіскою. "Звичайно може трапитися, що хтось зацікавиться - ми тоді не відмовимо. Але я в це не дуже вірю", - розказав Ігор Кірпань.

"Печена Картопля" - це український бренд російської мережі закладів швидкого харчування "Крошка-Картошка". Компанія вийшла на український ринок у 2000 році. "Печена Картопля" була першою в Україні, хто запропонував концепцію картоплі, запеченої у фользі з додаванням різноманітних салатів-наповнювачів.

Франчайзинговою діяльністю в Україні компанія почала займатись у 2003 році. На сьогоднішній день в Україні "Печена Картопля" загалом представлена 18 ресторанами в таких містах як Київ, Одеса, Вінниця, Дніпропетровськ. За франчайзинговим договором з них працюють 5.


найчайтіше читане

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Українці відкривають магазини «Жабка» /19.04.2023

Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015