Неділя
25.05.2008
Піца Челентано™ - лауреат премії «Український Продовольчий Олімп» в номінації «Найбільша мережа ресторанів швидкого обслуговування в Україні»
 

Премія «Український Продовольчий Олімп» заснована за ініціативою професійних асоціацій харчової галузі на початку 2006 року. Метою створення програми «Український Продовольчий Олімп» є не тільки нагородження кращих у своїй сфері компаній і фахівців, інформаційна підтримка й висвітлення в ЗМІ на загальнодержавному рівні видатних досягнень вітчизняного бізнесу, але й аналіз різних сегментів ринку харчових продуктів на основі маркетингових досліджень та подальша інформаційна орієнтація споживачів, українських і закордонних партнерів, громадськості.

Лауреатами премії можуть стати підприємства продовольчого комплексу, які є лідерами у своїй галузі та пройдуть двоетапний відбір: аналіз на підставі відповідних коефіцієнтів, показників динаміки розвитку та оцінку реноме компанії на підставі публікацій у ЗМІ, відгуків клієнтів і партнерів та висновків Експертної ради.

В 2007 році Піца Челентано™ стала лауреатом премії «Український Продовольчий Олімп» в номінації «Найбільша мережа ресторанів швидкого обслуговування в Україні»

За створення і утримання лідерських позицій на ринку громадського харчування високі темпи розвитку мережі, миттєве реагування на технологічні інновації на ринку та неповторний імідж.

Піца Челентано™ є найбільшою мережею ресторанів швидкого обслуговування в Україні. Усього на сьогоднішній день 105 закладів, з них: у Західному регіоні – 21, у Східному регіоні – 25, у Південному – 25, у Центральному – 34.

www.prodolimp.com.ua

найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015