Gastro Oma — це виробництво і магазини українських напівфабрикатів, адаптованих смаковим перевагам Німеччини.
Цей бізнес підходить для всіх країн ЄС: франчайзі зі Словаччини вже робить ремонт, а франчайзі з Голландії шукає приміщення.
Є 5 різних форматів, а мінімальна кількість населення в місті для відкриття Gastro Oma — 50 000.
Але унікальність франшизи в її візії: команда працевлаштовує українців за кордоном і знайомить європейців із нашою національною кухнею.
Швидке повернення інвестицій в Європі гарантує ціла низка переваг:
- відсутність конкуренції аналогічного формату
- лояльне до українців законодавство
- найвища культура споживання напівфабрикатів у всій Європі
Пакет підтримки франшизи окрім звичних складових містить:
- допомога у виборі локації, адаптація дизайн-проекту
- супровід в отриманні документації
- власна будівельна бригада
- можливість відкриття під ключ
- навчання команди на початку та періодичне
- інтернет-магазин напівфабрикатів
- адаптація меню під регіон
- контроль якості та фінансових показників
- підтримка менеджера 24/7
- розробка маркетингової стратегії для Франчайзі
Зацікавилися? Тепер давайте про умови:
- Паушальний внесок: від 5000 €
- Інвестиції: від 70 000€
- Окупність: 7-9 місяців.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...