Четвер
26.01.2023
Цей бізнес підходить для всіх країн ЄС: франчайзі зі Словаччини вже робить ремонт, а франчайзі з Голландії шукає приміщення.
 

Gastro Oma — це виробництво і магазини українських напівфабрикатів, адаптованих смаковим перевагам Німеччини.

Цей бізнес підходить для всіх країн ЄС: франчайзі зі Словаччини вже робить ремонт, а франчайзі з Голландії шукає приміщення.

Є 5 різних форматів, а мінімальна кількість населення в місті для відкриття Gastro Oma — 50 000.

Але унікальність франшизи в її візії: команда працевлаштовує українців за кордоном і знайомить європейців із нашою національною кухнею.

Швидке повернення інвестицій в Європі гарантує ціла низка переваг:

- відсутність конкуренції аналогічного формату
- лояльне до українців законодавство
- найвища культура споживання напівфабрикатів у всій Європі

Пакет підтримки франшизи окрім звичних складових містить:

- допомога у виборі локації, адаптація дизайн-проекту
- супровід в отриманні документації
- власна будівельна бригада
- можливість відкриття під ключ
- навчання команди на початку та періодичне
- інтернет-магазин напівфабрикатів
- адаптація меню під регіон
- контроль якості та фінансових показників 
- підтримка менеджера 24/7
- розробка маркетингової стратегії для Франчайзі

Зацікавилися? Тепер давайте про умови:

- Паушальний внесок: від 5000 €
- Інвестиції:  від 70 000€ 
- Окупність: 7-9 місяців.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Українці відкривають магазини «Жабка» /19.04.2023

Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Огляд ринку кав’ярень /04.12.2011

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015