За власними оцінками компанії, за результатами 2008 року мережа "Пузата Хата" знаходиться на третьому місці за об'ємами продажів після McDonald's та Челентано. В компанії "Пузата Хата" вважають, що інтерес споживачів буде продовжуватися зміщуватися від фастфудів до ресторанів швидкого обслуговування, тому такі заклади будуть збільшувати свою ринкову частку.
В групі компаній Київ-Донбас, в склад якої входить "Пузата Хата", а також інші заклади громадського харчування різних цінових сегментів, стверджують, що мережа швидкого обслуговування постраждала менше за інших, оскільки в цьому сегменті не відбувся відтік клієнтів.
Не зламатися під впливом кризи Пузатій Хаті вдалося за рахунок правильного вибору формату та стратегії розвитку, - впевнений директор компанії "Пузата Хата" Владслав Гулій. Пан Гулій також відзначав, що в поточному році ринкова частка "Пузатої Хати" може вирости не лише за рахунок покращення власної роботи, але й завдяки зменшенню кількості закладів інших мереж. Компанія "Пузата Хата" розвиває лише власну мережу ресторанів, і по франчайзингу в найближчий час працювати не планує.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...