А після карантину ─ дощі

Понеділок
01.06.2020
Чим швидше запустяться ресторани — тим успішніше буде продаватися їх франшизи.
 

Стежимо за станом справ в ресторанах — чим швидше вони запустяться і відновлять потужності — тим успішніше будуть продаватися їх франшизи.

Якщо судити по цифрах, то громадське харчування в хорошому темпі починає виходити з карантину: запрацювало 73% ресторанів від тих 100%, які приймали гостей до березня, повідомляє Опендатабот.

Але якщо поспілкуватися з рестораторами, то є куди рости — літні майданчики не забезпечують звичного потоку відвідувачів.

Тарас Середюк, співвласник ресторанів MAFIA, говорить Лізі, що спочатку літні майданчики забезпечують такий же оборот, що і доставка. Але коли почалися дощі, потік людей спав.

Згоден з цією думкою і Руслан Шибаєв, власник ресторанів Beef Meat & Wine і White wine bar. За його словами, потік гостей навіть з відкриттям терас в порівнянні з докарантінним періодом зменшився в три рази, середній чек впав на 30-40% оскільки відсутні вечері — через холодну погоду перебувати на терасах некомфортно.

Які ж перспективи ресторанного ринку і коли все буде як раніше?

Тарас Середюк каже, що готові запустити ресторани на повну потужність там, де зуміють домовитися про пільгові умови оренди — докарантинних продажів не буде ще довго.

Середюк вважає, що до лютого 2021 роки ринок буде падати і закриються близько чверті закладів. З початку наступного року будуть нові умови оренди, пройде друга хвиля вірусу. Березень може стати першим місяцем відновлення після піку. Вже до четвертого кварталу 2021 року експерт очікую зростання ринку

Втім, більшість рестораторів готові до запуску на повну потужність і просять владу відкрити їх раніше, ніж з середини червня.

Кожен день простою — це великі збитки для рестораторів і відсутність доходу у співробітників.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015