Робота літніх майданчиків під час карантину

Вівторок
21.04.2020
Українські ресторатори просять Кабмін дозволити роботу літніх терас
 

«Три тижні я спостерігаю за профанацією під назвою «карантин». Не в тому сенсі, що не потрібно ходити в масках, мити руки і не чхати один на друга. А в тому сенсі, що з одного боку всіх закликають не шастати. А з іншого з'являється праведний гнів дотримання карантину в «епіцентрах» і продуктових магазинах, де юрбами переміщаються люди»,

— пише у Фейсбуці Дмитро Федотенков, власник Tarantino family.

Ресторатори пропонують владі забезпечити роботою 80 тисяч осіб, щоб не довелося «ресторани перетворювати продовольчими крамницями з продажу костюмів біо-захисту та обухівським папером з доставкою за поворотом».

«У великих містах є системні ресторани з великими і просторими літніми майданчиками, що мають попит у громадян в теплу погоду. Контрольована територія, де адміністрація здатна організувати і забезпечити дотримання всіх обмежувальних норм маски, контроль на вході, дезінфекція, дистанція між посадочними місцями по 1,5—2 м, жорстка санітарія всередині об'єкта, штрафи за порушення. Підкреслимо — мова йде виключно про відкритння літніх майданчиків»,

— йдеться в зверненні.

При цьому, резервація столів на відкритих терасах буде відбуватися за попереднім бронюванням і можливістю дозувати кількість гостей.

Лист підписали Mike Don, Ігор Тищенко, Алекс Тюрін, Ольга Копилова, Дмитро Борисов, Тарас Сердюк, Валерій Созановський, Ігор Сухомлин, Євген Гусовський.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015