«Три тижні я спостерігаю за профанацією під назвою «карантин». Не в тому сенсі, що не потрібно ходити в масках, мити руки і не чхати один на друга. А в тому сенсі, що з одного боку всіх закликають не шастати. А з іншого — з'являється праведний гнів дотримання карантину в «епіцентрах» і продуктових магазинах, де юрбами переміщаються люди»,
— пише у Фейсбуці Дмитро Федотенков, власник Tarantino family.
Ресторатори пропонують владі забезпечити роботою 80 тисяч осіб, щоб не довелося «ресторани перетворювати продовольчими крамницями з продажу костюмів біо-захисту та обухівським папером з доставкою за поворотом».
«У великих містах є системні ресторани з великими і просторими літніми майданчиками, що мають попит у громадян в теплу погоду. Контрольована територія, де адміністрація здатна організувати і забезпечити дотримання всіх обмежувальних норм маски, контроль на вході, дезінфекція, дистанція між посадочними місцями по 1,5—2 м, жорстка санітарія всередині об'єкта, штрафи за порушення. Підкреслимо — мова йде виключно про відкритння літніх майданчиків»,
— йдеться в зверненні.
При цьому, резервація столів на відкритих терасах буде відбуватися за попереднім бронюванням і можливістю дозувати кількість гостей.
Лист підписали Mike Don, Ігор Тищенко, Алекс Тюрін, Ольга Копилова, Дмитро Борисов, Тарас Сердюк, Валерій Созановський, Ігор Сухомлин, Євген Гусовський.
читати статті

Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Перший фудхол від «Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова» працює в тестовому режимі.
Чим швидше запустяться ресторани — тим успішніше буде продаватися їх франшизи.
Перші два дні реанімації ресторанів: клієнтів мало, обмежень — багато
Франшизу Sharikava продали Franchise Group. Наразі франчайзі обирають приміщення в столиці.
найчайтіше читане

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти
популярне на форумі
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...
форнетти
Прочитала отзывы и удивилась! Я давно работаю с Форнетти, купила франшизу и стала за прилавок......
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Бываю довольно часто, всегда заказываю сок томатный и фрешлайн. Ребята на кассе довольно...