Sharikava запускає перший франчайзинговий об’єкт в Києві
Перша кав’ярня за франчайзинговою моделлю має з’явитися на Лівому березі Києва. Франчайзі — сімейна Катерина та Богдан обрали франшизу кав’ярні з декількох пропозицій.
«Ми новачки в бізнесі і довгий час працювали з чоловіком на круїзному кораблі. Але завжди хотіли розпочати власну справу і своє майбутнє пов’язуємо лише з Україною. Ми звернулися до Franchise Group за консультацією і отримали декілька цікавих пропозицій», — розповідає Катерина.
В результаті подружжя обрало Sharikava, адже з власниками мережі комфортно працювати, і крім того, вони співпали за цінностями.
Як і засновникам Sharikava, Каті та Богдану також близька тема тімбілдингу, збору сміття, зменшення шкоди середовищу та боротьби з відходами.
«У Sharikava власне виробництво крафтових солодощів — тістечок, граноли, цукерок — це їх вирізняє з поміж-багатьох пропозицій», — додає Катерина.
Несподіванкою для франчайзі виявилися складнощі з пошуками приміщення.
«Ми обрали приміщення, але поки зважували всі за і проти, виявилося, що його вже здали. В столиці швидко розбирають ліквідні приміщення», — каже наша співрозмовниця. Вона впевнена: приміщення їх мрії обов’язково знайдеться.
Мережу кав'ярень Sharikava заснували житомирські підприємці: Влад Кіндра, Саша Михайловський та Тенгіз Дженджулія в 2015 році в Житомирі. Зараз в мережі нараховується 26 об’єктів, які успішно працюють також у Вінниці, Рівному, Бердичеві, Коростені та Коростишеві.
В столиці України перші кав’ярні Sharikava з’явилися в 2019 році та розташовані на Подолі та Печерську. Експериментальна франчайзингова точка була запущена в Рівному в листопаді минулого року.
В 2020-му власники Sharikava планують відкрити ще 12 кав'ярень, в тому числі 4 за франчайзинговою моделлю та готують велику експансію на Захід країни. Передусім їх цікавлять Рівне, Хмельницький і Луцьк. Підприємці шукають приміщення у Тернополі, Чернівцях та Львові.

читати статті

Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Перший фудхол від «Сім'ї ресторанів Дмитра Борисова» працює в тестовому режимі.
Чим швидше запустяться ресторани — тим успішніше буде продаватися їх франшизи.
Перші два дні реанімації ресторанів: клієнтів мало, обмежень — багато
Українські ресторатори просять Кабмін дозволити роботу літніх терас
найчайтіше читане

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
популярне на форумі
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...
форнетти
Прочитала отзывы и удивилась! Я давно работаю с Форнетти, купила франшизу и стала за прилавок......
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Бываю довольно часто, всегда заказываю сок томатный и фрешлайн. Ребята на кассе довольно...