Sharikava запускає перший франчайзинговий об’єкт в Києві
Перша кав’ярня за франчайзинговою моделлю має з’явитися на Лівому березі Києва. Франчайзі — сімейна Катерина та Богдан обрали франшизу кав’ярні з декількох пропозицій.
«Ми новачки в бізнесі і довгий час працювали з чоловіком на круїзному кораблі. Але завжди хотіли розпочати власну справу і своє майбутнє пов’язуємо лише з Україною. Ми звернулися до Franchise Group за консультацією і отримали декілька цікавих пропозицій», — розповідає Катерина.
В результаті подружжя обрало Sharikava, адже з власниками мережі комфортно працювати, і крім того, вони співпали за цінностями.
Як і засновникам Sharikava, Каті та Богдану також близька тема тімбілдингу, збору сміття, зменшення шкоди середовищу та боротьби з відходами.
«У Sharikava власне виробництво крафтових солодощів — тістечок, граноли, цукерок — це їх вирізняє з поміж-багатьох пропозицій», — додає Катерина.
Несподіванкою для франчайзі виявилися складнощі з пошуками приміщення.
«Ми обрали приміщення, але поки зважували всі за і проти, виявилося, що його вже здали. В столиці швидко розбирають ліквідні приміщення», — каже наша співрозмовниця. Вона впевнена: приміщення їх мрії обов’язково знайдеться.
Мережу кав'ярень Sharikava заснували житомирські підприємці: Влад Кіндра, Саша Михайловський та Тенгіз Дженджулія в 2015 році в Житомирі. Зараз в мережі нараховується 26 об’єктів, які успішно працюють також у Вінниці, Рівному, Бердичеві, Коростені та Коростишеві.
В столиці України перші кав’ярні Sharikava з’явилися в 2019 році та розташовані на Подолі та Печерську. Експериментальна франчайзингова точка була запущена в Рівному в листопаді минулого року.
В 2020-му власники Sharikava планують відкрити ще 12 кав'ярень, в тому числі 4 за франчайзинговою моделлю та готують велику експансію на Захід країни. Передусім їх цікавлять Рівне, Хмельницький і Луцьк. Підприємці шукають приміщення у Тернополі, Чернівцях та Львові.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...