Ізраїльська кава для українців

Понеділок
09.02.2009
Ізраїльська мережа кав’ярень Aroma Espresso Bar виходить на ринок України. В Києві вже відкрився перший заклад
 

Українська "дочка" компанії отримала франшизу Aroma Israel більше року тому. Заклади мережі спеціалізуються на приготуванні та продажі кави під власною торговою маркою, а також салатів, сандвічів, випічки та перших страв. Середній чек українського закладу мережі повинен складати 75 грн.

Кав'ярні мережі розміщуються на досить великих площах - більше 200 кв.м., а для прикладу в Нью-Йорку один із закладів займає 650 кв.м. В Україні планується відкривати кав'ярні площею 250-300 кв.м. (перший заклад, що вже працює в Києві знаходиться на площі 180 кв.м.)

"П'ять кав'ярень протягом двох років і ще 25 за п'ять років - це наші зобов'язання перед Aroma в Україні", - заявив співзасновник "Арома Україна", та регіональний керівник Aroma Espresso Bar в Україні Яків Лівшиц.

Тепер не кращий час для запуску подібних проектів в Україні - впевнені експерти. Міські кав'ярні і так втратили багато клієнтів, адже основні клієнти кав'ярень - офісні співробітники - категорія споживачів, що сильно постраждали від кризи.

Проте навіть в даній ситуації сегмент кав'ярень залишається привабливим для інвестицій. Директор Double Coffee Святослав Саєнко вважає, що при правильному керівництві і розвитку в Aroma є шанси закріпитися на київському ринку: "Конкуренція в місті невелика, а в кризу багато слабших гравців закриють свої заклади".

Зрештою, і в самій Aroma допускають, що в умовах кризи темпи її розвитку в Україні можуть виявитися нижче заявлених. "Поки-що ми відкрили одну точку і досліджуємо смаки клієнтів. Але вже почали пошук приміщення для другої кав'ярні в Києві", - сказав Яків Лівшиц.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015