Субота
28.02.2015
Франшиза китайського фаст-фуду Tikithai в Україні
 

Tikithai вийшов на український ринок з франчайзинговою пропозицією у лютому поточного року і взяв участь у виставці "Франчайзинг 2015". Цільовою аудиторією китайського фаст-фуду є студенти та туристи.
"У Львові ми перші почали продавати китайську їжу. Коли я жив за кордоном, їздив по Азії, то вивчав і вибирав той продукт, який у Європі користується попитом. Коли знайшов оригінальну пропозицію, то адаптував її під смак українців, зробивши продукт Tikithai менш гострим. Перший рік ми працювали лише з однією пропозицією - локшина з куркою. Пізніше, в силу запитів, розширили свій асортимент", - розповідає директор з розвитку мережі закладів швидкого харчування Tikithai Олександр Романинець. 

Інвестиції, що необхідні для відкриття закладу Tikithai складають від 15 000 до 20 000 доларів. Паушальний внесок від 5 000 до 10 000 доларів. Термін окупності - 1-2 роки. "Зазначу, що при відкритті закладу, дуже велику роль грає місце розташування. Наприклад, наш клієнт з Ужгорода знайшов хороше місце в центрі міста, але за кутком і потік людей уже не той. Краще відразу відкриватися  у центрі, тому що ви вкладаєте в оренду, а далі вона працює на вас", - ділиться думкою Олександр Романинець.

Для компанії важливо, щоб майбутній партнер мав потенціал у веденні бізнесу, володів інвестиціями для відкриття наступних закладів мережі (залежно від регіону). Зі свого боку франчайзер здійснює проектування і дизайн приміщення, займається навчанням персоналу, забезпеченням поставок імпортних продуктів і інгредієнтів, допомагає у складанні першого замовлення та багато іншого. На сьогоднішній день компанія має 20 потенційних франчайзі, планує відкривати заклади в Києві та інших містах України.
 


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015