Нещодавно на українському ринку громадського харчування у місті Харкові з'явилася пирогова «Тестовъ» і на сьогоднішній день почала розвиватися по франчайзингу. Для першого франчайзі компанії паушальний внесок складе 15 тисяч доларів. Співпраця з родиною «Тестовъ» можлива також на партнерсько-інвестиційних відносинах з наданням права ексклюзивного використання ТМ у своєму місті, тобто на ринку конкретного міста.
Компанія перенесла, відродила, зберегла і зберігає старослов'янські сімейні традиції древніх часів. Тому партнер-франчайзі пирогової може бути тільки людининою з духовними переконаннями. «До вибору партнера ми підходимо дуже вимогливо. Перш за все, для нас важлива якість і місце приміщення для закладу. Воно повинно знаходитись у центрі міста, у старовинній будівлі і бути не меншим ніж 150 кв.м. Необхідно, щоб майбутній франчайзі постійно брав участь у процесі роботи закладу. Також дуже важливим моментом для нас є цінності і принципи партнера. У наших закладах на високому рівні сімейні цінності, немає нічого аморального, ніхто не курить і не вживає спиртне. Так як ми хочемо працювати з франчайзі в довгостроковому періоді, то підходимо до цього питання дуже серйозно», - говорить Олена Венікайтене, керівник пирогової «Тестовъ».
Пирогова «Тестовъ» випікає 60 видів пирогів і працює у 4 форматах: у форматі закладу з баром, магазину та замовлення з собою, доставки цілих пирогів і фірмових морсів, а також у форматі магазину оригінальних брендованих подарунків ручної мануфактури з асортиментом, що постійно оновлюється, де можна підібрати ексклюзивний подарунок собі і близьким. «Ми маємо не просто ресторанний бізнес, а унікальну концепцію, яка вміщує 4 формати діяльності. Аналогів в Україні ще немає. Є подібний заклад, але він не український і зовсім інший. Наша гнучка бізнес-схема, побудована на оригінальному продукті і працює у 4 бізнес-форматах з широко орієнтованою, доступною ціновою політикою", - вважає Олена Венікайтене.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Тест на підприємництво
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...