Нещодавно на українському ринку громадського харчування у місті Харкові з'явилася пирогова «Тестовъ» і на сьогоднішній день почала розвиватися по франчайзингу. Для першого франчайзі компанії паушальний внесок складе 15 тисяч доларів. Співпраця з родиною «Тестовъ» можлива також на партнерсько-інвестиційних відносинах з наданням права ексклюзивного використання ТМ у своєму місті, тобто на ринку конкретного міста.
Компанія перенесла, відродила, зберегла і зберігає старослов'янські сімейні традиції древніх часів. Тому партнер-франчайзі пирогової може бути тільки людининою з духовними переконаннями. «До вибору партнера ми підходимо дуже вимогливо. Перш за все, для нас важлива якість і місце приміщення для закладу. Воно повинно знаходитись у центрі міста, у старовинній будівлі і бути не меншим ніж 150 кв.м. Необхідно, щоб майбутній франчайзі постійно брав участь у процесі роботи закладу. Також дуже важливим моментом для нас є цінності і принципи партнера. У наших закладах на високому рівні сімейні цінності, немає нічого аморального, ніхто не курить і не вживає спиртне. Так як ми хочемо працювати з франчайзі в довгостроковому періоді, то підходимо до цього питання дуже серйозно», - говорить Олена Венікайтене, керівник пирогової «Тестовъ».
Пирогова «Тестовъ» випікає 60 видів пирогів і працює у 4 форматах: у форматі закладу з баром, магазину та замовлення з собою, доставки цілих пирогів і фірмових морсів, а також у форматі магазину оригінальних брендованих подарунків ручної мануфактури з асортиментом, що постійно оновлюється, де можна підібрати ексклюзивний подарунок собі і близьким. «Ми маємо не просто ресторанний бізнес, а унікальну концепцію, яка вміщує 4 формати діяльності. Аналогів в Україні ще немає. Є подібний заклад, але він не український і зовсім інший. Наша гнучка бізнес-схема, побудована на оригінальному продукті і працює у 4 бізнес-форматах з широко орієнтованою, доступною ціновою політикою", - вважає Олена Венікайтене.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...