Франчайзинговий проект «Крила» було запущено на початку цього року, після того, як бізнес модель була перевірена на 4-ох власних ресторанах мережі. Працюючи над удосконаленням технологічного процесу, стандартів і процедур, вдалося створити бізнес-модель, пристосовану до реалій роботи у країнах СНД. Сьогодні компанія займається реєстрацією торгової марки в Росії, Білорусії та Казахстані.
«Розпочавши активну роботу з інвестиціями, нам вдалося їх істотно зменшити. За допомогою українських інженерів, спеціально під нашу мережу було створено вітчизняний аналог західному обладнанню, що дозволило істотно знизити його вартість. Тобто ми розробили спеціальний пакет устаткування, який на 90% складається із вітчизняного обладнання, що дозволяє відкривати ресторан при інвестиціях від 450 тис. грн. Низький рівень інвестицій, та вкрай економічна структура витрат, дозволяє забезпечувати прибутковість вкладень від 80% річних, залежно від локації», - розповідає директор мережі «Крила», Олексій Попов.
Особливість даного бізнесу полягає у тому, що більшість напівфабрикатів, які використовуються у закладах, компанія готова виробляти у власних ресторанах. А значить, є можливість розвиватися на віддалених ринках, та з різними умовами.
«Унікальність нашої бізнес-моделі в тому, що ми пристосовані до роботи не тільки з готовими напівфабрикатами, а у нас є можливість забезпечити себе сировиною у самих різних умовах. Нам вдалося вибудувати комбінований технологічний процес: ми частково використовуємо готові, високоякісні напівфабрикати, а частково виробляємо їх у наших ресторанах. Таке поєднання, дозволило нам досягти рекордного для фаст-фудів рівня собівартості (35%). Це в свою чергу, дозволяє досягати високої ефективності, навіть при відносно низьких продажах», - говорить Олексій Попов.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...