Франчайзер мережі кафе-піцерій RANCHO - компанія «Інформ-Контакт Груп» відкрита співробітництву, працює над розвитком і втілює нові креативні ідеї, як наприклад світильники з овочевих тертушок або меблі, професійно виготовлені з дерев'яних піддонів. ТОВ «Інформ-Контакт Груп» - керуюча компанія, яка займається управлінням бізнесом, а так само його купівлею і продажем, маючи багаторічний досвід у сфері управління бізнесом , і також у сфері його купівлі-продажу.
«У серпні 2014 ми відкрили кафе-піцерію RANCHO, а вже 1-го листопада відкрилося перше кафе по франшизі. У грудні розпочали роботу ще два кафе. Разом, на даний момент працюють два власних кафе в Нікополі та Дніпропетровську, і два франчайзингових - у Нікополі та Запоріжжі. У січні 2015 року буде відкрито першу франчайзингову точку RANCHO в Литві, - коментує комерційний директор ТОВ «Інформ-Контакт Груп» Олег Смирнов. - Продаючи бізнес, ми знаємо, що у нього є два ключові параметри - це вартість і окупність. Створюючи бізнес модель кафе RANCHO, за рахунок ефективних рішень ми зменшили суму інвестиції до оптимального рівня. Наприклад, інвестиції на відкриття формату «Фаст-фуд в ТЦ або ТРЦ» складуть до 10 000 доларів або «Стріт-фуд» - 1000 доллларов. Відповідно зменшується термін окупності - 3 - 4 місяці».
Розширюючи мережу піццерій, керівництво компанії не закликає купувати франшизу, так як розвивається самостійно і незалежно. «Ми відкриті до співпраці і кращою моделлю для цього вважаємо франчайзинг. Будемо раді, якщо підприємців України та інших країн зацікавить те, що ми робимо. Тому, ми завбачливо підготували франшизу для тих, хто зацікавиться співпрацею з нами», - Олег Смирнов.
Мережа кафе-піцерій RANCHO запрошує усіх кого цікавить розвиток бізнесу в сфері кафе. «Ми вважаємо, що наша пропозиція цікаво не тільки у зв'язку з вигідною економічною стороною, адже в усі свої проекти ми вкладаємо душу. У потенційних партнерів, як мінімум, є можливість почати плідну співпрацю, та розширити свої бізнес-контакти", - додає Олег Смирнов.
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...