За один рік мережа кафе-пекарень «Віденські булочки» реконструювала бізнес і пішла за європейським напрямком. Чи успішною виявилася така політика?
У реаліях сьогодення ставка на європейський досвід виявилася більш ніж успішною. Новий погляд на саму культуру випічки привів до повної зміни концепції мережі. По-перше, ми в корені змінили підхід до сервісу, включаючи найтонші деталі: від оформлення продукції до нової форми персоналу. По-друге, розширився асортимент у двох напрямках: горизонтальному та вертикальному. По горизонталі зросла кількість видів основного продукту – хлібів. Європейські заклади пропонують відвідувачам до 50 найменувань, наша мережа поки здатна запропонувати близько 30 видів. І зупинятися на цьому не збираємося. По вертикалі ми презентували нові продуктові лінійки: відтепер гості мережі «Віденські булочки» можуть не тільки купити додому хліба, але й скуштувати вишукані страви на сніданок, ланч чи вечерю в самих закладах. Наприклад, в меню з’явилися італійські різотто та карбонара. Крім цього, запущена окрема лінійка сандвічів.
Як прийшла думка змінити все?
Я часто відвідую масштабні заходи світового рівня у своєму сегменті бізнесу. На них знайомлюся з європейськими підприємцями, дивлюся, як працюють за кордоном. Процес інтеграції України до Європи розпочатий вже давно. Наші діти – вже не ми, вони більш космополітичні. Настала черга асимілювання бізнес-процесів. Виживає той, хто вміє пристосовуватися до нових реалій. Наша мережа існує в Україні 10 років. Для закладів з випічки це рекордний показник. Багато хто не витримував і трьох років. Але я розумію, що прийшов час змінюватися, модернізувати модель ведення бізнесу заради подальшого розвитку.
Чим відрізняються українські бекерай і європейські заклади?
Вподобаннями споживача. В Європі, наприклад, більш популярні швидкі страви, сандвічі. Перекусити на вокзалі для людини – звична справа. Українському споживачеві більш до вподоби тривалий процес, перевага надається гарячим стравам: бульйонам, супам, смаженій картоплі. Тому і при зміні асортименту ми пішли одразу двома шляхами, про які я згадувала вище. Крім того, бекераїв за кордоном значно більше. Там це – переважно затишні сімейні заклади, які пропонують відвідувачам гостинну атмосферу, бездоганний сервіс і, звісно, свіжий якісний продукт. Мереж такого типу дуже багато. Серед найвідоміших, певно, німецька Kamps.Ви розвиваєте мережу по франчайзингу. Чи змінилися умови для франчайзі після реконструкції бізнесу?
В нову концепцію мережі вкладалися виключно кошти власників торговельної марки. Умови по приміщенню, сумі інвестицій не змінилися. Що стосується обладнання, є можливість лізингу, тому суттєвих змін теж не відбулося. В рамках франшизи ми поповнюємо асортимент та доставляємо продукцію франчайзі по всій країні за розробленою самостійно логістичною системою. Тож ризики захищені. Партнери це добре розуміють, тому ми продовжуємо активно розвиватися по франчайзингу. Наразі очікується запуск нових кафе-пекарень «Віденські булочки» в декількох регіонах України.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...