Наразі ритейлер активно розпродає залишки колекцій і може закрити всі торговельні точки вже до кінця нинішнього року. Магазини компанії продовжують закриватися по всій Україні, хоча на початку року йшлося про закриття лише 25 торговельних точок з 90. Курс на оптимізацію виробництва змінився влітку. Від керівництва мережею відмовився мінори тарний акціонер Владислав Нечай, передавши управління російському менеджменту. Мережа не змогла вчасно замовити нові колекції, - передає «Капитал» - оскільки не вистачило коштів на передоплату товару.
На думку експертів, вихід «Монарха» з українського ринку може зіграти «на руку» його конкурентам, російським мережам Centro і Kari, що працюють в низькому ціновому сегменті. Генеральний директор взуттєвої мережі Kari Максим Мазитов повідомив, що в жовтні продажі взуття в торговельних точках компанії зросли на 70% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
«Для розвитку бізнесу важливо адекватно оцінювати ситуацію на ринку і швидко реагувати на зміни, - говорить комерційний директор компанії Sico Fusion, власника декількох взуттєвих брендів, Наталія Зайцева. – Якщо напередодні кризи 2009 року ми пропонували клієнтам бренди категорій "середній +" і "преміум", то потім швидко зреагували і презентували клієнтам нову торговельну марку з більш низьким ціновим діапазоном. Сьогодні ця марка вже не представлена у нашій мережі, однак вона допомогла вистояти на період кризи. Отож, наразі наші справи йдуть добре».

Активно розвиває мережу і поповнює асортимент продукції і бренд Antonio Biaggi. Компанія представляє взуття та аксесуари в декількох стильових напрямках, а також за різними ціновими категоріями. Така модель ведення бізнесу дозволяє регулярно нарощувати клієнтську базу мережі.

Гравці взуттєвого ринку впевнені: навіть при тенденції до зниження платоспроможності українського населення, яка спостерігається нині, успішний розвиток можливий.
читати статті

Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс