Субота
26.10.2013
Мережа магазинів взуття масово закриває свої торгові точки.
 

Ще на початку року компанія оголосила курс на оптимізацію бізнесу і закриття найменш рентабельних магазинів. Але тоді йшлося про ліквідацію лише 25 торгових точок. "Зараз же є ймовірність, що мережа покине український ринок взагалі, - повідомляє gazzzeta.com. - У компанії не вистачає грошей для ведення бізнесу й існує заборгованість з оренди приміщень". Хоча в самому "Монарху" інформацію про закриття магазинів не прокоментували.

Експерти пов'язують проблеми мережі із загальним падінням продажів на ринку: у січні-жовтні вони були на 20% нижчі порівняно з аналогічним періодом минулого року. Крім того, останнім часом збільшується конкуренція на взуттєвому ринку. Тільки за останні два роки в Україну прийшли ще дві російські мережі дешевого взуття Сentro і Kari, в нинішньому - Fabs.

Взуттєва компанія "Монарх" в передкризові роки розвивала свою мережу за допомогою франчайзингу, але в 2009 припинила співпрацю з потенційними франчайзі. Ритейлер відмовився від розвитку франшизи від американської мережі Steve Madden і закрив всі п'ять франчайзингових магазинів.

Колормаркет фото магазина всередині, магазин COLORMARKET

Нагадаємо, "Монарх" є однією з найдавніших взуттєвих мереж в СНД. Компанія створена в Росії в 1990 році як спільне радянсько-канадське підприємство з виробництва взуття. В даний час вона представлена ​​більш ніж в 30 містах України і близько 20 - у Росії.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва