Під торговою маркою Vapiano розвивається мережа ресторанів італійської кухні. Перший заклад відкрився в Німеччині у 2002 році. Згодом концепція знайшла своїх однодумців у Європі, США, на Близькому Сході, в Мексиці і Південно-Східній Азії. Такий успіх марки Vapiano пояснюється тим, що представники компанії розробили нову категорію ресторанного бізнесу, яка поєднує в собі елементи фаст-фуду і сімейного закладу.
В Україні перший франчайзинговий ресторан Vapiano відкриється при підтримці компанії UTG у 2014 році. Він розміститься у центрі Києва в приміщенні площею понад 550 м2. У планах українського партнера активно розширювати мережу і в інших містах. «Ми плануємо розвивати бренд Vapiano на всій території України, - розповідає менеджер проекту «Vapiano-Україна» Володимир Гавришевський. - На черзі такі міста, як Дніпропетровськ, Львів, Харків, Одеса. Крім того, ми не плануємо зупинятися на тільки лише одному ресторані в Києві. Оскільки у бренда Vapiano досить високі вимоги до майданчиків розміщення, нам складно припустити, скільки ресторанів вдасться відкрити найближчим часом. Але ми сподіваємося щорічно відкривати як мінімум один новий ресторан».
Відкриття ресторану під торговою маркою Vapiano оцінюють у сумі 1 млн. євро. Інформацію про вартість самої франшизи поки не розголошують, але експерти відзначають, що вона становить приблизно 300 тис. євро. Також франчайзі необхідно буде виплачувати 7 % від виручки. Існують умови і до приміщення: воно повинно мати площу в межах 500-1000 м2 і знаходитись в місцях скупчення офісних і торгових центрів.
За матеріалами UTG Company
читати статті

У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...