В квітні цього року компанія Best Restaurant System (BRS) святкувала сьому річницю з моменту відкриття першого ресторану "Вареничная "Победа" в Севастополі. Успіх саме цього закладу надихнув компанію взятися за створення франчайзингової пропозиції. За ці сім років ресторатор не втомився експериментувати, і вже наприкінці червня запустить в роботу новий заклад у незвичному форматі.
"Запуск цього ресторану відбудеться в два етапи. Спершу ми відкриємо "Вареничную "Победу" в тому стилі, в якому її всі звикли бачити. Трохи пізніше запустимо такий собі радянський ресторан, який відрізняється від повсякденного формату, і більше нагадує обкомовську столову або ресторан, - розповідає директор з маркетингу Best Restaurant System Тетяна Большакова. - В цьому закладі ми хочемо відтворити особливий дух радянського ресторану: місця, яке люди відвідували раз в місяць, ретельно готуючись та обираючи найкращий одяг. В атмосфері, овіяній спогадами, відвідувачі зможуть покуштувати страви, смак яких давно забули. І, в добрих традиціях минулого, закінчити трапезу кавою та коньяком з лимоном".
Надалі мережа ТМ "Вареничная "Победа" розвиватиметься як власними силами компанії, так і на партнерських умовах. Франчайзер бачить перспективу у відкритті ресторанів в регіонах, де заклади такого формату ще не представлені. "До певного часу ми не розвивали концепцію самостійно, а працювали з партнерами. Проте, коли у нас виникли складнощі у роботі з франчайзі, що були зумовлені непорядністю та нецивілізованістю бізнесу з одного боку, та недосконалістю законодавчого регламентування права інтелектуальної власності - з іншого, ми вирішили будувати мережу не лише за допомогою партнерів, але й самостійно", - зазначає Тетяна Большакова.
Для того, щоб відкрити заклад під ТМ "Вареничная "Победа", необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $ 200 до $ 250 тис. За підрахунками франчайзера, окупається ресторан за термін від 1 до 3 років, залежно від місця розташування.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Тест на підприємництво
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...