Starbucks затіяв благочинний проект

Субота
13.04.2013
Компанія розпочинає довготривалу акцію, завдяки якій кожен відвідувач зможе пожертвувати бідному чашку кави
 

Британська мережа кав'ярень Starbucks збирається долучитися до глобальної благочинної акції "підвішеної кави". Вже найближчим часом відвідувачі закладів Starbucks зможуть взяти участь у благородній справі, оплативши другу чашку напою для бездомного. Крім цього сума, еквівалентна ціні оплаченої для інших кави, перераховуватиметься в благодійну організацію Oasis, представництва якої працюють нині в 35 країнах світу. Точна дата старту проекту поки що невідома, однак в компанії запевняють, що він повинен бути довготривалим та структурованим. Громадськість неоднозначно віднеслася до наміру мережевика. Одним ініціатива дуже сподобалась, інші розглядають це, як один із способів ухилення від податків.

На сьогодні мережа кав'ярень Starbucks охоплює більше 20 тис. закладів в 61 країні світу. З них близько 8,5 тис. належать партнерам. В Україні Starbucks чекають ще з 2009 року, коли газета "Комерсант Україна" пообіцяла цінителям торгової марки відкриття кав'ярень на території України. Нова хвиля надій наступила в кінці 2011, коли в соціальній мережі Facebook з'явилася сторінка Starbucks Ukraine, а на сайтах з пошуку роботи були опубліковані вакансії керуючих Starbucks в Дніпропетровську, Києві та Львові. Сама компанія цю інформацію спростувала.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015