Львівська майстерня шоколаду: акцент на місці

Середа
29.02.2012
Франчайзингові заклади відкриваються у приміщеннях, овіяних атмосферою 18-19 століття
 

Компанії, яка займається розвитком мережі крамниць-кафе під ТМ "Львівська майстерня шоколаду", 3 роки. В жовтні минув рік з моменту відкриття першого франчайзингового закладу в Житомирі. На сьогодні в країні діють 4 партнерські крамниці-кафе, та укладені угоди про відкриття ще двох. Крім Житомиру франчайзі працюють також в Івано-Франківську, Ужгороді та Києві. "В нашої компанії дуже жорсткі вимоги до приміщення, в якому відкривається франчайзинговий заклад. Воно навіть ззовні повинно передавати нашу атмосферу, а це - атмосфера 18-19 століття, - розповіла порталу Franchising.ua менеджер з розвитку франчайзингу "Львівської майстерні шоколаду" Лілія Єршова. - Відповідно, ми висловлюємо до наших партнерів прохання підшукати будинок із старовинним фасадом. Він повинен бути лише кам'яний. Щодо інших вимог, то територія крамниці повинна займати не менше 100 м2. Ця площа є оптимальною для того, щоб показати весь асортимент нашого магазину та влаштувати кав'ярню, де відвідувачі можуть спокійно попити гарячого шоколаду та кави".

На сьогодні в планах компанії - охопити всю країну. "Наразі ми орієнтуємося на обласні центри, тому що вони є для нас потенційно важливими, - розповідає Лілія Єршова. - Проте не відкидаємо можливість відкриттів і в невеличких містах. Так, зараз ми сподіваємось на співпрацю з Маріуполем. Це місто, хоч і не обласний центр, однак в ньому спостерігається значний потік туристів, чим воно нас, власне, і зацікавило".

Бізнес під ТМ "Львівська майстерня шоколаду" вимагає інвестицій в розмірі від $ 60 до $ 100 тисяч. Однак ця сума може змінюватися залежно від площі приміщення та його стану. Окупається заклад в період від 1 до 1,5 року.


популярне на форумі

Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Бываю довольно часто, всегда заказываю сок томатный и фрешлайн. Ребята на кассе довольно...

2 коментар
остання 17.06.2015
Как открыть мини-пивоварню? Бизнес-план

Доводилось пробовать пиво в заведениях, где стоят пивоварни не только от Генрих Шульц, но и от...

1 коментар
остання 12.02.2015